Heat
Temui mereka yang paling terdedah kepada panas melampau: kanak-kanak sekolah di Sumba, warga tua di Singapura, dan penduduk setinggan di Delhi. Kemudian, bongkar bagaimana ia menjadi pembunuh senyap.