Cabin Hunt in Mammoth Lakes, California
Pengantin baru ingin tinggalkan kehidupan bandar yang sibuk di Los Angeles dan berpindah ke Mammoth Lakes, CA. Pasangan itu mahu rumah kayu bersejarah dan unik berhampiran Gunung Mammoth supaya mereka boleh bermain ski.