Blue Ridge Cabin Hunt
Pasangan berusia California bersedia menjalani kehidupan yang lebih damai di kaki bukit Blue Ridge Mountains. Si isteri mahukan kabin dengan studio seni, sementara suami mahukan perapian yang selesa dan sebidang tanah yang bagus.