Life's Lessons
Di belantara Afrika, haiwan muda berada pada tahap paling lemah. Membesar adalah ujian keteguhan. Ia perjalanan penemuan yakni setiap pelajaran yang dipelajari boleh membezakan antara hidup dan mati.