The Time Traveler
Di Kerajaan Himalaya, Shiva disembah sebagai Pashupatinath - dewa tertinggi Nepal. Di India tengah, terokai Kuil Ellora, salah satu pencapaian seni bina paling luar biasa dalam sejarah, yang diukir dari atas ke bawah daripada satu batu.