Forget It, Jake; It's Chinatown
Ketika Wheatley ke mahkamah untuk menghadapi pertuduhan terhadapnya, Richie mahu menyelamatkan dirinya dan nama keluarganya. Morales dan Washburn sentiasa memantau saksi utama mereka. Bell dan Stabler mesti menerima perkembangan mendadak kes itu.