An Inferior Product
Stabler menghadapi akibat kes penyiasatan dadah yang gagal. Bell terpaksa memilih antara kerja atau keluarga. Gina menerima tetamu tidak disangka. Pelakon undangan Mariska Hargitay dan Demore Barnes.