If You Can't Stand the Heat
Dengan musim kebakaran semakin hampir dan mengancam penutupan besar, Jared bergegas menyelamatkan kayu sebelum terlambat. Di Grizzly River, pembalaknya Jim dan Rob dipanggil untuk membantu membersihkan laluan ke pokok-pokok wang terakhir.