From Farm to Table
Sekolah hampir berakhir ketika Makenna mengajar tetamu cara gunakan bahan-bahan bermusim dari ladang tempatan, sementara dia dan pasukannya membantu bekas cef gembira memasak semula, dan mengajar pasangan cara bekerja bersama di dapur.