Celebrating Julia and Simone
Makenna dan Kendall mencipta semula menu yang dibuat untuk Julia Child oleh rakan perniagaannya, Simone Beck. Kemudian mereka tugaskan pelajar Tahap 2 buat hidangan untuk parti makan malam meraikan tetamu istimewa dan ulang tahun ke-118 hari jadi Simone.