Garden Party
Di Malverne, NY, Jeff Mauro dan tiga cef mengubah parti blok taman kejiranan menjadi pertandingan memasak. Chef Marc Murphy membantu Jeff menilai ketika peserta membuat hidangan daging dan makanan laut dan pencuci mulut dengan inti kejutan.