Battle of the Block
Jeff Mauro dan tiga cef ke Harrington Park, NJ, untuk mengubah parti blok tahunan kejiranan menjadi pertandingan memasak bertaraf dunia. Chef Cliff Crooks membantu Jeff menilai ketika cef membuat sandwic tiga lapis dan hidangan 5 bintang.