Two for the Road
Tekad untuk baiki 1932 Roadster up miliknya, Andy panggil bantuan pakar injap bahan api. Selain itu, sebuah projek bungaan dua buah trak Chevy menjadi “Frankentrak”hadapi kesukaran.