Ready, Set, Tow!
Andy tekad nak pulihara tiga buah kereta klasik, jadi dia dan pekerjanya hasilkan kereta gaya kereta lumba vintaj, trak Hot Wheels Ramblin' Wrecker dan sebuah 1970 Camaro diselamatkan daripada Taufan Sandy.