Selepas berjaya selamatkan ibu Mary daripada Rusia (dan slamatkan dirinya) Jerry dipuji sebagai wira oleh GCHQ dan NSA dan mungkin naik pangkat. Sementara itu, Joseph berhadapan realiti pahit kerana tidak lagi menjadi sebahagian daripada pasukan.