Black Panther Lexus
Selepas kejayaan kereta Sriracha, Lexus mahu kru membina sebuah kereta yang diilhamkan oleh Black Panther untuk mempamerkan LC-500 mereka. Besar, agresif, liar dan dikuasakan oleh Vibranium, ini akan menjadi kereta yang sesuai untuk Raja Wakanda.