The Continental Camaro
Continental Tyres mahukan kenderaan yang menonjol daripada orang ramai, jadi mereka telah menghubungi Ryan dan kru untuk mendapatkan bantuan. Bekerjasama dengan Petty's Garage, mereka akan mengubah Camaro '69 menjadi Camaro yang wow.