The Prince Has Arrived
Tash terpaksa kongsi perhatian dengan bakal ibu mentuanya Lori. Nylah cuba yakinkan Dia. Kelly nasihati Matt tentang janji temu pantas. Perkelahian berlaku apabila Tina rosakkan barang kenangan Janelle. Austin berdebar apabila Kris tiba di rumah Shirlene.