We Know We Can’t Date Each Other
Matt dan Kelly sedang mencari wanita baru dalam kehidupan Matt. Janelle ibu sibuk dengan empat anak dan ibu mentuanya Tina untuk dijaga! Austin perlukan persetujuan ibunya. Percutian pertama Nylah dengan keluarga Shahid tidak berjalan seperti dirancang.