Asteroid: Countdown to Catastrophe
Tahun 2029. Asteroid sebesar bandar meluncur laju ke arah AS pada kelajuan 40,000 bsj, menyebabkan New York menjadi abu. Kini, pakar mengkaji kisah fiksyen asteroid ini untuk menentukan apa yang boleh berlaku dan bagaimana ia boleh dihentikan.