Fertilizer, Maple Syrup
Ketahui cara jutaan baja digali dari seribu meter di bawah paras laut. Ketahui juga cara 60 juta liter sirap mapel yang manis dan melekit dihasilkan dan cara baju warna-warni dicetak guna tangan dalam seni batik zaman dulu.