Guitar Amplifier, Clay Pots
Ketahu cara amplifier gitar Marshall yang terkenal dihasilkan untuk legenda rock. Selain itu, tanah liat basah dijadikan pasu tahan beku dan ketahui cara buku yang jarang ditemui dipulihara.