Ski-In, Ski-Out of Cabins in Vermont
Selepas bertahun-tahun mencari, sebuah keluarga muda akhirnya bersedia untuk membeli kabin impian mereka dan berpindah ke Burke, Vermont. Isteri mahu rumah sedia didiami untuk terus keluar ke gunung, tetapi suami lebih berjimat dan bersedia mengubahsuai.