Counting Cabins in Park Rapids
Satu pasangan dan lima anak mereka cari kabin di Park Rapids, Minnesota. Mereka cari ruang untuk menampung seluruh keluarga serta mana-mana cucu masa depan, dan suami kabin kayu klasik, tetapi isteri lebih suka estetik moden.