Home on the Water in Honolulu
Selepas tinggal di Seattle, pasangan ini bersedia untuk rumah di atas air di Honolulu. Si suami mahu berada di kawasan kejiranan mesra jalan kaki, tetapi dengan ibunya dan anjing mereka, si isteri mahu rumah dengan ruang luar untuk muatkan semua orang.