Touching Down in Corpus Christi
Selepas 14 kali berpindah dengan tentera, bekas juruterbang pejuang dan isterinya mencari rumah tepi laut di Corpus Christi, Texas. Jarak dekat ke pantai paling diingini si isteri, dan si suami mahu rumah dengan dok yang mempunyai akses mudah ke lautan.