Live, Laugh, Lake Life in Orlando
Selepas menjual rumah mereka, pasangan yang tinggal bersama ibu bapa si isteri bersedia mencari rumah di komuniti tepi laut di Orlando, Florida. Si isteri mencari tempat yang boleh diubah suai, tetapi si suami mahukan rumah sedia didiami.