A Marine Family Finds a Marineside Home
Selepas 20 tahun dalam tentera, anggota Marin bersara dan isterinya cari rumah tepi laut untuk keluarga mereka bersembilan di Topsail, Carolina Utara. Si isteri mahu tinggal dekat air, tetapi si suami sanggup korbankan kemudahan untuk mengikut bajet.