Sepasang suami isteri ingin tinggalkan Ohio dan cari rumah tepi laut di Pantai Navarre, Florida. Mereka mahu ruang cukup luas untuk anak dan menantu, dan si suami mahukan rumah sedia didiami dengan kolam renang, tetapi si isteri ada peruntukan ketat.