Trading Sun for Shore in Seattle
Selepas tinggal seketika di Arizona, sebuah keluarga ingin pulang dan mencari hartanah di tepi laut di Seattle. Mereka ada peruntukan besar dan mahu tempat dengan akses pantai, tetapi dengan inventori sangat terhad, mereka mungkin perlu berkompromi.