The Queen of House Hunting in Austin, Texas
Sepasang suami isteri ingin berpindah dari Washington, DC, kembali ke kampung halaman si suami di Austin, Texas. Ejen hartanah Ruby, ratu drag yang terkenal dengan kemahiran rundingannya, ada tiga pilihan untuk imbing pasangan itu ke rumah impian mereka.