Real Estate for Dummies in Montgomery
Satu pasangan meminta ventrilokis yang menjadi ejen hartanah Tammy, bersama boneka Charlie, mencarikan mereka rumah keluarga baru di Montgomery, Alabama. Walaupun rakan Tammy agak kayu, dia ada banyak pendapat untuk bantu pasangan ini cari rumah impian.