Alligator Aid
Ini penyelamatan FL pertama para Raney, dan seorang ibu tunggal sedang bergelut dengan paya yang melimpah yang disebabkan oleh ribut. Lebih buruk lagi, banjir yang teruk telah membawa buaya - para Raney mesti memerah otak untuk menyelamatkan mereka.