By a Landslide
Keluarga Raney bertemu lawan mereka di sebuah rumah ladang di Idaho, apabila para ahli luar grid milenial menghadapi tanah mati, beruang dan tanah runtuh yang berterusan. Memburukkan lagi keadaan, COVID sekali lagi menyerang salah seorang keluarga Raney.