Pumped About Laurel
Sepasang suami isteri sangat menyayangi Laurel, mereka beli rumah percutian di sana. Kini, Ben dan Erin mencari tempat yang cukup besar untuk mereka sekeluarga, enam orang (dan lebih) yang menunjukkan gaya tradisional dan ada banyak ruang untuk melepak.