Bones and Bugs
Sepasang suami isteri jual pangsapuri kecil mereka di bandar besar untuk rumah besar di pekan kecil. Ben dan Erin berusaha untuk mencari rumah yang menggabungkan warna eklektik dengan keperluan untuk kesederhanaan dan ruang untuk koleksi luar biasa!