Reasons for the Season
Jesse Palmer meneroka tradisi perayaan hebat dengan mencabar pembuat kek untuk membuat pencuci mulut pisang Kwanzaa, membuat perhiasan boleh dimakan yang besar dan membuat roti carik pokok Krismas untuk hakim Carla Hall, Duff Goldman dan Nancy Fuller!