Curse of the Dybbuk Box
Seorang profesor kolej yang skeptikal mesti mengkaji semula kepercayaannya dan menghadapi ketakutan terbesarnya ketika dia berjuang untuk membongkar misteri yang salah satu artifak paranormal paling berbahaya di dunia.