Possessed by Peggy
Seorang penyiasat paranormal British menghadapi bahaya cuba membongkar misteri tentang salah satu objek paranormal yang paling terkenal dan berbahaya di planet ini - patung berhantu dengan kuasa untuk membahayakan sesiapa yang melihatnya.