Frankette
Pasukan ini menerima ahli baru yang mengejutkan selepas kehilangan yang menyedihkan. Sementara itu, Ivy dan Harley cuba menegakkan keadilan untuk pembunuh, manakala Bane melindungi Goldie dan kanak-kanak sekolah dari kemusnahan bandar.