Bottle My Heart
Selepas Lena mendedahkan rancangan Brainiac kepada Daily Planet, Harley, Bane, Frank dan Clayface memutuskan untuk menumpaskannya melalui teater muzikal. Sambil berbincang tentang impian bersama, Harley tak sengaja dedahkan rahsia besar kepada Lois.