Goin' for the Gold ... Skillet!
Pemenang pingat Olimpik Tara Lipinski dan Johnny Weir mahu menambah kuali berkilat kepada koleksi emas mereka ketika berdepan pelawak Natasha Leggero dan Moshe Kasher dan pelakon komik Lauren Ash dan Leslie Seiler dalam siri cabaran makanan Guy Fieri.