Greetings from Flavortown
Guy Fieri menjemput duo legenda Kevin Smith dan Jason Mewes, hos bersama Entertainment Tonight Kevin Frazier dan Nischelle Turner, dan pelakon Kym Whitley bersama abangnya Kyle untuk bersaing dalam permainan makanan yang tidak masuk akal atas nama amal.