Show Me the Money at the Chicken Guy! Pop-Up
Para calon ke Branson, MO, untuk menguruskan reruai Chicken Guy! di Branson Kitchen and Bar milik Guy Fieri. Setiap pasangan perlu rancang menu, ncipta strategi pemasaran, latih kakitangan dan melaksanakannya semasa perkhidmatan untuk dua jam.