Picked, Plucked and Ready to Fly or Fry
Guy Fieri memperkenalkan enam calon pekerjaan yang sangat kompetitif, dan kedatangan calon ketujuh mencetuskan kejutan besar. Cabaran pertama mereka ialah mempelajari barangan makanan dan barisan Chicken Guy! dan beri makan kepada pelanggan yang lapar.