Choke Point
Dusty dan kru berjalan jauh ke pembangunan perumahan terbiar di mana ular sawa membunuh hidupan liar. Tetapi apabila Dusty cedera kakinya semasa memburu dan terpaksa berpatah balik seorang diri, dia bersemuka dengan seekor ular raksasa.