Kevin Fires Up
Kevin hidupkan loji cuciannya buat kali pertama. Tony menugaskan anaknya Mike untuk menjalankan tromel di Bukit Paradise 24/7, tetapi penggali tenggelam menghalangnya. Rick berubah arah di Tarahan Crew dan mencari emas di tempat baru.