Gold Habits Die Hard
Seorang pelombong Oregon yang bergelut membawa Freddy dan Juan untuk menggandakan emasnya, untuk meyakinkan sahabatnya Terry melabur di lombongnya. Mereka cadangkan penyelesaian radikal, tetapi mungkin berdepan lebih banyak masalah daripada jangkaan.