Help Us
Rumah Pelacuran Dumas Butte terkenal dengan hantunya, tetapi hantu itu kini berubah menjadi agresif. Dave, Cindy dan KD menghubungi dua roh wanita yang pernah bekerja di sana. Adakah mereka dalang serangan baru-baru ini? Atau entiti gelap telah berpindah?