Blood Feud
Dave, Cindy dan KD tiba di Butte, MT, untuk menghapuskan entiti yang mengancam bandar. Sebaik tiba, pasukan itu menjawab panggilan untuk bantuan di Rumah Agam Gilded Age dan mendapati diri mereka terperangkap dalam pergolakan darah paranormal.